Prison Break Season 3 Episode 9 - 14 January 2008

Wednesday, September 19, 2007

Ausiello On Sarah Wayne Callies

Question: Please tell us why Sarah Wayne Callies isn’t returning to Prison Break. We fans have the right to know. The Michael-Sara relationship is the only reason I watch.— Lisa

Ausiello: Well, you probably shouldn’t waste your time petitioning the network to bring her back, since reliable sources tell me that it was her decision not to return to the show following her maternity leave. As I said last week, I’ll have much more to say on this whole matter in the coming weeks. In related news, Callies’ spokesperson confirms that the actress gave birth to a baby girl, Keala, in July.

Source: Ask Ausiello

Digg this

8 comments:

TvTopia said...

Сега пък "Keala" и то през Юли!?!? Нали беше Амая Роуз Уинтерхолт бла бла през май? Аз съм объркана.

Yo said...

Е уж Амая, що така доста странно, ама датата е през лятото Юли или Август, не май за това съм сигурна :)

TvTopia said...

Значи тук пише че е през май: http://www.nndb.com/people/941/000159464/ A преди малко нещо се разрових и прочетох, че е родила на 1 септември! аххаха мистерия нали?

TvTopia said...

Като стана дума за мистерии, имам още две писма от почитателката ми (хехе):
Писмо номер едно: :Р

Здравей Meridith!Радвам се,че имам принос за твоето добро настроение с това ,,висок,силен.........,, Аз съм от Казанлък,засега работата върви имах два почивни дни и затова не пишех,но в никакъв случай не съм забравила какво ти обещах и ето резултата. Това е лично за теб.(уточнявам,че докато го пишех си представях твоя човек с коса както е в Подземен свят).......,,Стоя надвесена над теб.Слушам равномерното ти дишане,след малко ти ще се събудиш сините очи ще ме погледнат и в небето им безкрайно ще потъна.Спомени за снощи ще ме връхлетят,ще се усмихна нежно по косите ти ще те погаля и ще ме залеят морските вълни.Сега в тебе ще се сгуша,биенето на сърцето ти обичам,гласът ти нежно да ме гали да ме обгръща твоя нежен мирис.Сега когато съм до тебе съм щастлива,очите ми с обич те обгръщат,ръцете ми едва намират сили на твойте рамене да си починат.След малко слънцето ще се покаже и върху клепачите ти ще се заиграе,през миглите ти гъсти ще наднича,а ти ще кажеш колко ме обичаш.Ще се разсее утринната тишина с гласът ти птиците ще долетят и ще запеят най-прекрасни химни в името на любовта.Ръцете ти ще ме прегърнат нежно много сила има в тях и тялото ми ще я усети и ще се разпадне като от прах.Нежен полъх ще ни обгърне,в тебе топлина ще търся аз и така сгушена и тиха очаквам да се събудиш пак.А аз до тебе будна ще остана,защото за нищо на света не искам да пропусна онзи миг прекрасен,когато ти ще се събудиш сутринта!!!!!!!!!!!!!!!!!

Писмо номер две:
Забравих да честитя наградата EMMY на ,,анатомията на.......,,тази година една догодина две.............забравих, догодина нашите хора ще направят големия удар....................дай Боже!!!!!!!!!!!!!!

Чул те Господ! ахахах... (заласнах са!) Значи тя е от Казанлък. Познаваш ли някой от Казанлък, няма значение. хахах Имала е почивни дни, затова не е писала, значи не е била на училище може би. Първото писмо е написано в 09:52 днес сутринта, а второто в 14:46 отново днес. Няма как да е била на училище, или е имала информатика и са били в интернет аахахаха. Аз ти казвам МИСТЕРИЯ!!!
П.С. Гледала е Уентуърт в Подземен свят!!! Трябва да е голяма фенка значи, и е забелязала буйната му коса... Това ме кара да се гордея с нея...по странен начин, разбира се. :))))

Yo said...

леле пълен срив ахахах голям майтап е , от Казанлък абсолютно никой не познавам :( Голяма мистерия верно смятай какви хора има :)

TvTopia said...

Айдеее, ново писмо! (Аз като казах на мама за нея и тя каза: "Откачалки колкот' щеш" аххахаха)


Здравей Meridith! Надявам се,че си добре и че си си възвърнала душевното равновесие! Засега отзивите по форумите за 3 сезон са много добри,явно 1 епизод е оправдал очакванията на всички. На мен може би ще ми оправят компа тия дни и имам мъничка надежда да го гледам,но ........... ще видим да не се надявам предварително!!!!!!! Но за сметка на това Dominic е просто супер!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ,,Боже,то като си го правил така си решил да се изфукаш!!!!!!!!!!!!!"Пфууу пак се замечтах...............отиде днес цял ден да гледам отнесено..ха ха ха.

ахахахха, в момента незнам какво да кажа ааахахаха. А това за душевното ми равновесие, явно го е писала, защото аз пък й бях писала, че съм разочарована от ниския рейтинг... бла бла. Явно има време да чете по форумите... Забелязала ли си обаче, че слага прекалено много !!!! и ...... във всяко писмо. Само погледни предното ахахаха! Представи си, ако пише някаква банкова сметка или там каквото се пише: "Гореспоменатия трябва да изплати 23 лв!!!!!!!!!!!! Краен срок........1 май 2007г.!!!!!!!!" ахахах ,,Боже,то като си го правил така си решил да се изфукаш!!!!!!!!!!!!!" hahahahahaha umiram ahahhaahah! Това ме разби!

Yo said...

Ексцентрици :) Това за препинателните знаци и на мен ми направи впечатление, много ме дразни някой да ми слага по една камара удивителни или въпросителни :)

"Гореспоменатия трябва да изплати 23 лв!!!!!!!!!!!! Краен срок........1 май 2007г.!!!!!!!!"axaxaxaxa

TvTopia said...

хахахах, спуквам се! Получих ново писмо! Само да отбележа, че е в 19:16 ч.!!!!!!!!!!!!!! (тва с удивителните е заразно ахахахах)

Здравей Meridith! Това за Dominic е суперрррррррррррррр,пфуу сега като ми писа това за Бог ще взема да ревнувам понеже за да го създаде тая.................(няма да уточнявам,че е нецензурно)все пак го е пипала тук таме оооооооооооооо нееееееееееееее,такива чувства ме напъплиха,че не е истина!!!!!!!!!!! А пък днес не стига ,че цял ден гледам като ударен изтребител ами и шефа чак се притесни да не да ми се е случило нещо,но като му показах обекта който е причината за моята отнесеност всичко му сeизясни.Само ми вика,,А, да бе тя жената си пада пък по брат му". Между другото 3 дни ще почивам и чак понеделник съм на работа така ,че ако пишеш и нямаш отговар да знаеш,че това е причината.Но за това пък през тези дни що нещо ще напиша оооооооооохооооооо ще те затрупам с материал.О,Бо..........ау какво щях да напиша забравих,че й имам зъб ха ха ха!!!!!!!!!!Исках да ти пиша ,че имам едно стихотворение за Dom ама в момента не мога да го напиша цялото понеже не го помня на изуст,но в понеделник ще го напиша. А сега започвам да си оправям документацията, че в 8 банката затваря и пак ще стоя с охраната..........няма да е за сефте.............ха ха ха !!!!!!!!!!!!!!ЧАО!!!!!!!!!!И ПИШИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сега да уточня, тя нали ми беше написала "Боже то като си го правил така си решил да се изфукаш бла бла.." хахах и аз й написах едно друго: Доминик Пърсел - доказателство, че Бог е жена. Хахахахаха - в нейн стил и тя както виждаш е умряла от кеф. ахахах. А тва за бог е жена го прочетох в един форум за Уент. Уентуърт Милър - доказателство, че Бог е жена аххаха яко! "оооооооооооооо нееееееееееееее,такива чувства ме напъплиха,че не е истина!!!!!!!!!!!" aхахахаха напъплиха - каква поетична дума! Ми тва за шефа... мамале, горкия, жена му пък е обсебена от Майкъл. Явно има и такива хора, трябва да го приема най-накрая! Но за това пък през тези дни що нещо ще напиша оооооооооохооооооо ще те затрупам с материал. Джийзъс! На какво попаднах?! :)